Ännu en bok

Ännu en bok är utläst. Sedan jag kom ner till Rumänien igen (fyra veckor sedan imogron!) har jag hunnit läsa tre böcker. Hjärtdjur av Hera Müller, This charmng man av Marian Keyes och Skadad av Cathy Glass. Nästa bok blir nog en av de engelska pocketböckerna jag köpte här nere.



Te, scones och en bra bok :) Kan inte bli mycket bättre!

1 Agnes:

skriven

Åh, vad mysigt det ser ut.

2 Nicklas:

skriven

SV: Jag måste säga att det funkar väldigt bra. I alla fall för mig. När jag fick min diagnos i oktober förra året var jag jätte rädd för att inte kunna jobba kvar där jag jobbar nu. Men det står faktiskt en hel del om skiftarbete och diabetes i vissa böcker. Jag ser ingen större skillnad på mina bs-värden om dagarna eller nätterna. Däremot äter jag mindre på nätterna och försöker äta något när jag kommer hem på morgonen istället. Det kan ju bero på att jag fortfarande är i "smekmånaden" också, men vi får se hur det blir i framtiden. Mår jag dåligt av nattarbete i framtiden så ska jag ju självklart sluta med det. Men nu funkar det kanon.



Oj.. Blev ett långt svar! :D



Bra blogg du har! Fortsätt med det! :)

3 Nicklas:

skriven

PS! Du har fått en award av mig. Vet inte riktigt vad det innebär, men men. Nu har jag i alla fall länkat till din blogg från mig. Det är något som cirkulerar runt på olika bloggar.



Ha det!

Kommentera här: