Redan i 2011

Jag är en person som lever med min kalender. Utan det skulle jag inte ha koll på något. ALLT, finns nedskrivet i den. Kalendern som jag har haft i år (jag har årskalendrar) har fått vara med om det mesta och bilderna jag har i början av kalenderna på mina vänner hjälpte mig mycket när jag var nere i Rumänien.

Inför nästa år ska jag ha en minst lika fin kalender och jag beställde en från Fritzell. Jag tycker att det är superkul att få designa sin egnen kalender och kunna välja bland färg/form.

På framsidan har jag mitt egna motto eller livsord - Älska ditt liv. Lev din dröm. Ingenting i mitt liv ska få hindra mig att leva som jag själv vill. Jag vill leva min egen dröm och sätter upp mål i mitt liv som jag vill lyckas med. Att jag har diabetes ska inte få stoppa mig :)


Så här kommer nästa års kalender att se ut.

Kommentera här: