Söndagstrött

Jag är helt slut denna söndagskväll. Jag har jobbat hela helgen, lördag 10-17, söndag 11-17. Sen har jag pluggat inför ett seminarium om genus som vi ska ha imorgon. Plus att jag har jobbat med UD (ung diabetes). De flesta kasnke vet att jag jobbar med UD men för er som inte vet om det så sitter jag med i Ung diabets råd och planerar massa skoj. Just nu håller jag på att planera en kick off tillsammans med mina kolleger i vår.

Så, bara för att jag kommer hem från jobbet är det inte slut med jobb. Ibland skulle jag önska att jag hade ett litet kontor eller ett pluggrum där man bara satt och jobbade. Det är svårt att fokusera när man sitter i sitt rum där massa annat lockar. Men nu har jag varit duktig och jobbat/pluggat klart för dagen. Nu ska jag dricka en stor kopp te och titta på Grey's Anatomy och njuta av att vara ledig och njuta av att dagens blodsocker har varit bra.



Mitt nya beroende.

Kommentera här: