Copyright

I min blogg skriver jag för att motivera och inspirera er och det är så roligt att jag har fått fler läsare. Ni är alla mycket välkomna! Det jag skriver är ofta väldigt personligt och jag lägger ner mycket tid på mina texter och vill alltid att det ska bli roligt för er att läsa. Ni får väldigt gärna inspireras och motiveras av mina texter (det är ju meningen) men ni får inte använda texterna för eget bruk. Det känns väldigt tråkigt! Jag har nu infört ett Copyright skydd på bloggen och jag hoppas att ni alla har förståelse för detta och visar respekt för att texterna på bloggen är mina egna. Tack på förhand!

Ps. Texten "Kan det vara roligt att leva med diabetes?" är tagen från Ung diabetes och är fri för alla att använda. Sprid budskapet vidare :)

Tack för att ni gör min blogg rolig och spännande att jobba med!


1 Christian Thomasson:

skriven

Hej! Din blogg är inspirerande läsning och kul att följa. Synd att folk inte kan skilja på mitt och ditt :-(

Önskar gott nytt år!

Christian

2 Emma:

skriven

Hej, tar genast bort det/byter ut.. Tagit det från en annan blogg som då kanske "skrivit av". Men säger till henne oxå och så byter jag ut min text. :)

3 julia:

skriven

hihi, vad roligt! men kan du inte säga ungefär hur många läsare du har då? :)



kram!

4 Lena:

skriven

Är det okej att citera och länka? vill gärna visa denna bloggen för folk i min närhet! bra jobbat!

5 Nora:

skriven

Svar till Lena: Det är okej att citera så länge du är tydlig med vart texten kommer ifrån och anger källan :) Självklart får du länka!

Kommentera här: