Vilken härlig dag

Idag är jag ledig från jobbet. Så skönt! Jag passade på att sova lite extra länge, till 9 och sen åt jag frukost i lugn och ro och läste tidningen. Vilken lyx. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra av dagen. Vad ska ni göra idag?


Jag gjorde en smoothie till frukost med hallon/blåbärs-fil, banan, apelsin och kanel. Mums! Hade varit uppe tidigare på morgonen och ätit då jag hade lågt blodsocker så det här blev min andra frukost.

1 Steffi (stadium):

skriven

Vilken fin blogg du har Nora, du verkar sköta din diabetes väldigt bra, imponerad :) Härlig kombination av blogg, intressant, lärorik & mysig! :)

Jag började blogga när ja var 18, men det blev 2 inlägg sen glömde ja bort hemsidan :P det var det.. hehe

Stor kram på dig! ^^

2 Miina S:

skriven

Kul att ha upptäckt din blogg! Har letat länge efter en dia-blogg med lite "yngre författare".. Undrar en sak: hur ofta mäter du ditt socker på en dag?

3 Anna S:

skriven

Smoothie är ju så gott. Jag har inte gjort någon denna sommar som jag brukar.



Idag har jag träffat min bror och druckit kaffe. Sen somnat och tagit det lugnt.



Hoppas du har en fin dag.

Kommentera här: