Diabeteshalsband

Nu finns det ännu fler diabeteshalsband att välja mellan. Jag blev nyligen kontaktad av två tjejer som arbetar med att sälja diabeteshalsband som sitt projektarbete i gymnasiet. Halsbanden är superfina och det är ingraverat diabetes på framsidan och sen kan man gravera in personliga uppgifter på baksidan. Det är superbra att ha något som visar att man har diabetes om något skulle råka hända. Jag har alltid med mig ett kort där det står kort om diabetes och vad man ska göra om jag uppträder konstigt (alltså om jag är låg), det står både på svenska och engelska på kortet. Sen har jag också på mig mitt diabeteshalsband om jag ska resa, på en stor konstert eller annat liknande. Det är bättre att ta det säkra före det osäkra.

Vill ni komma till hemsidan där halsbanden säljs så klicka här.



Här är ett av de fyra olika varianter på halsband som de säljer.

1 Joakim:

skriven

Oh yeah, Känner jag igen. Jag kommer tävla ut 2 i bloggen på Fredag. Jäkligt snygga faktiskt!

Kommentera här: