Lördagskväll

Hej alla!
 
Gissa om jag blev glad när jag fick hem Påskmust light! Det var under förra veckan som vi var på middag hos min pojkväns familj som jag fick läsken. De hade tydligen kvar påskmust sedan påsken och de dricker inte så mycket läsk och hade faktiskt köpt lightläsken till mig från början så nu fick jag ta med mig den hem :) Jag älskar verkligen lightmust! Och jag blir så oerhört glad när andra engagerar sig kring min diabetes. Bara att någon har tänkt på mig och köpt lightläsk gör min dag!
 
Nu ska jag krypa upp i soffan och äta lite lördagsgodis och slappa framför TV:n. Idag jobbade jag 11-20:30 och imorgon 07:30-17 så det blir en lugn kväll. Vilken tur att jag gillar mitt jobb annars hade det varit trist att jobba på en helg.
 
Choklad och must, bästa kombo!
 

Kommentera här: