Vinn ett fodral!

Nu är det dags för en tävling igen! Denna gång har du chansen att vinna ett snyggt fodral till din blodsockermätare. Fodralet är från Bayer men passar säkert andra blodsockermätare också :) För att vara med och tävla; Skriv i kommentarsfältet varför just du ska vinna. Glöm inte att fylla i mailadress så du kan bli kontaktad om du vinner! Tävlingen pågår tills söndag den 1/4. Lycka till!

 

1 Pernilla:

skriven

Jag vill vinna för att med det fina fodralet kommer det bli roligt att mäta blodsockret!

2 Urban:

skriven

Hejsan! Jag tycker att jag ska vinna fodralet därför att mitt nuvarande är i rätt så dåligt skick, hållaren för mätaren har gått sönder och det stör mig fruktansvärt mycket. Dessutom är fodralet på bilden snyggt:)

3 linnéa:

skriven

jag vill viinna för att den där är så jäkla snyggt och tycker det är svårt att hitta nå kul med att ha diabetes tycker det bara går mot mig hela tiden och då tycker jag att snygga saker kan hjälpa mig att puffa upp vardagen.

4 Lina:

skriven

Jag skulle vilja vinna för med färgat case kanske det blir lättare att hitta fodralet i väskan istället för att rota runt som en tok varje gång man ska mäta sig :)

5 Helena:

skriven

ÅÅÅhhh vilket fint fodral!!! Detta vill jag ha!! :-) har alltid haft svarta eller gråa fodral och så skulle de passa perfekt med min favorit fleece tröja, samma gröna färg. Man blir ju bara så glaad av den färgen!!!

6 Elin:

skriven

Jag vill vinna fodralet då jag tycker att diabetesen blir lite enklare att ha när man har fina diabetesgrejer. Samt så har mitt svarta fodral (mkt tråkiga) fodral börjat gå sönder

7 Helena:

skriven

Åhh! Jag älskar grönt och det var ett riktigt snyggt fodral. Skulle verkligen behöva ett nytt för mitt gamla, tråkiga, svarta håller på att ramla isär. Man skulle ju bli glad varje gång man ska mäta sitt blodsocker=) Håller tummarna...

8 Mia:

skriven

Hej, jag skulle vilja vinna fodralet till min dotter. Hon är 16 år och i maj är det ett år sedan hon fick diabetes. Det har varit ett jobbigt år med allt hon ska lära sig men jag tycker att hon har varit så duktig. Hon har vuxit mycket med detta.

Det hjälper oss när vi kan läsa bra bloggar som din;)

9 Klara:

skriven

Hej! Jag skulle vilja vinna mätarfodralet för att jag tycker att det är urläckert! Men om jag skulle vinna det skulle jag inte ge det till mig själv utan till min kompis som nyligen har fått diabetes, jag tycker att hon kan behöva piggas upp lite efter det beskedet :)

Kram!

10 Jessica:

skriven

Hejhej! Tycker att jag borde vinna detta fodral eftersom mitt nuvarande är bleksvart och väldigt slitet. Har också ett stort behov av att få lite motivation till att mäta mitt blodsocker oftare och detta fodral skulle säkert höja motivationen och humöret avsevärt! :)

11 Maria:

skriven

Jag måste börja med att säga tack för en bra blogg! Jag har läst din blogg ett tag men har nog aldrig kommenterat tidigare. Jag tycker du verkar vara så positivt inställd till din diabetes och det känns alltid lite bättre att ha diabetes efter att man har klickat in sig på din blogg och läst om hur du hanterar sjukdomen.



Själv har jag haft typ 1 sedan 1992 (är nu 28 år) och ibland känns det bara tungt och motigt att alltid vara tvungen att tänka på att man har diabetes (ja, även efter snart 20 år!). Det gäller att hitta små saker man kan muntra upp vardagen med, och att ha guldkanter även i sin diabetesvård.



Jag vill jättegärna vinna fodralet eftersom det kunde ge mig en liten guldkant i min vardag som diabetiker :)

12 Jonas:

skriven

De fodralet skull passa utmärkt i min väska som en extra färgklick. Nästa allt annat i väskan är svart o vitt(grått). Önskar mej lycka till :) okej alla andra också. Trevlig påsk

13 A:

skriven

Hej! Jag vill jättegärna vinna detta snygga färgglada fodralet som skulle pigga upp min vardag, för mitt svarta fodral har gått sönder,facket för min mätare är trasigt och mätaren ramlar bara ut hela tiden,väldigt jobbigt.



Ville också bara säga att jag tycker verkligen om din blogg och den har hjälpt mig att se positivt på min egna diabetes,att man kan ha denna sjukdom och ändå leva och ha roligt,så tack!:)

14 Malin:

skriven

Hej! Jag skulle vilja vinna fodralet då jag länge letat efter ett som inte är svart eller grått som dem man får från blodsockermätare företagen, men inte hittat. Detta fodral verkar tillräckligt stort för att allt ska få plats och är snygg både invändigt och utvändigt!

Fin blogg!

Kommentera här: