Efter en dag

Första dagen med pennor gick relativt bra. Blodsockret låg stabilt men lite för högt, precis som jag skrev igår. Sen började det stiga på eftermiddagen så jag misstänker att min lantusdos var för liten så idag har jag höjt den några enheter. Annars har det fungerat bra med pennor. I morse när jag och sambon satt och åt frukost blev han helt förvånad när jag tog fram mina pennor "har du bytt". Jag berättade för honom i förr går att jag skulle byta dagen efter men igår så sa jag inget, missade det helt. Men i alla fall betyder ju detta att pumpen inte ahr varit ivägen för varken honom eller mig när vi sovit eftersom han inte ens märkte att den var borta. 
Jag ska kämpa på ett tag till med pennor nu och till nyår ska jag nog försöka att göra ett slutgiltigt beslut om vad jag trivs bäst med. 
 
Jag känner mig väldigt julig idag med grön tröja och röd penna :)
1 Anna:

skriven

Lycka till med ditt val! Det viktigaste är att du trivs med det och att du får ett jämt och bra blodsocker. Ha en fin 1.a advent! Kram Anna

Svar: Tack!Ha en fin advent du med :)
NoraGyll

Kommentera här: