God morgon lördag!

Idag är jag upp vid 08:30 vilket var en lång sovmorgon för mig som har gått upp vid 05:00 hela veckan. Idag ska jag iväg och träna nu på förmiddagen så det första jag gjorde när jag vaknade var att sänka min basaldos med -30%. Det tar cirka 2 timmar innan ändringen når kroppen och jag ska träna vid 10:00 så jag hoppas att jag har lite mindre insulin i kroppen då. Jag tog även lite mindre insulin till frukosten för att inte riskera att bli låg innan träningen. Nu får vi se om jag har tänkt rätt, varje gång är en chansning men jag börjar komma närmare och närmare det som fungerar bäst för min kropp.
 
Nu sitter jag och njuter av att äta frukost i lugn och ro. Visst är det härligt med frukost på helgerna?
 
Frukost idag fick bli omelett, zuccini, keso, knäckebröd med skinka och te. 
 

Kommentera här: