Jobbvecka

Halloj! Har inte skrivit på ett tag då det har hänt en del privat, men nu är jag tillbaka! Sitter just nu på bussen på väg till jobbet och upptäckte nyss att jag var låg. Typiskt! Fick ta några dextrosolbitar och sen när jag kommer till jobbet ska jag ta en frukt och lite kaffe. Den här veckan jobbar jag alla dagar utom onsdag så det gäller att fylla på med energi så att jag orkar! 



1 Anonym:

skriven

Trist,men de där de små paketen var längesen man såg. Vart har du hittat det?

2 Kajsa :

skriven

Vart har du hittar dom små sötingarna ? :)

3 Cornelia:

skriven

Hej :) Jag undrar vart du hitta den sortens dextro? Jag har haft sådana paket förut, men har inte hittat det på väldigt länge :(

Svar: Hej! Jag fick detta paket av en kompis och har för mig att hon köpte det i Tyskland.
/Nora
NoraGyll

4 Anonym:

skriven

är det dextosol eller tuggummi???

Svar: Dextrosol! :)
NoraGyll

5 Sofia:

skriven

Åh vad söt liten dextroask, vart har du köpt den? Massa Kramar

6 Lina:

skriven

Åh, den förpackningssorten har jag aldrig sett, var köper du den?

Svar: Hej! Jag fick den av en kompis, tror att hon köpte den i Tyskland.
/Nora
NoraGyll

7 Agnes:

skriven

Hur många minidextros tar man för en dextrosol?

Kommentera här: