En dag på stranden

Åh, vilket härligt väder vi har! Idag har jag varit på stranden hela dagen! Jag har haft på mig pumpen när jag solat men lagt den under handduken så att den inte varit i direkt solljus hela tiden.  Det har gått jättebra, blodsockret har hållit sig och jag tog lite extra insulin en gång. Däremot så sa blodsockermätaren ifrån att den var för varm så den fick ligga i kylväskan en stund och sen gick det bra att testa. 
 
 
 
 
 
1 Mia:

skriven

Hej, tack för bra info. Visste inte att bs-mätaren kan bråka i solen. Bra att veta så man lägger på bra plats. Ha det fint i solen!

2 Anonym:

skriven

Hej Nora,

Du som rest en del.
Omman delar upp allt på två ( flr att sprida risken) har du då även två kylfodral?

Jag sitter och försöker ta reda på vad jag behöver ha med mig på en veckas utlandsresa. ( varmt land)

Svar: Hej! Jag brukar ha med mig två stycken kylfodral när jag reser. Ett som jag har i handbagaget och ett som ligger i en väska. Ha en bra resa!
NoraGyll

Kommentera här: