Gröt

Efter all mat i Paris längtade jag efter svensk nyttig mat. Speciellt frukost! Idag började jag dagen med en stor skål gröt med äpple och kanel. Sen har jag börjat packa upp lite oh tvättar igenom alla kläder.  Paris är vackert men lite smutsigt. Blodsockret har redan börjar bli bättre och jag startade dagen på 8 mmol/l. Skönt att vara hemma igen för både mig och min diabetes. 
 
 
1 Anonym:

skriven

Nora kan man träna med insulinpump?
:)

Svar: Hej! Visst kan man träna med pumpen. Jag brukar ta av den under själva träningspasset men man kan ha den på, och då är det bra att sänka sin basaldos.
NoraGyll

2 nina gyllström:

skriven

Välkommen hem! Vilken häftig upplevelse att få se Paris.Borta bra men hemma bäst stämmer rätt bra.Hoppas allt väl. vi har varit i Duvedalen i dag Linda m familj är där.VI får höras närme ang. midsommar.Ha det så bra o hälsa William. Kramar från mormor.

Kommentera här: