Harry Potter

Äntligen hemma igen! Igår slappade vi på en supermysig strand i Tranås och sen på eftermiddagen körde jag och W ett riktigt jobbigt gympass. (W pluggar till fysioterapeut så han kan det där). Han satte ihop lite olika övningar för bålen/magen och så körde vi tillsammans i intervaller.  Idag har jag lagom träningsvärk i magen. Och igår på kvällen var vi ute och åt italiensk mat, kan säga att pastan jag åt inte kom så bra överens med mitt blodsocker så jag fick justera med insulin sen... Fy, jag hatar verkligen när blodsockret blir så högt... men efter lite tid på hotells spa så blev jag lugnare och blodsockret bättre :) 
 
Idag började vi åka hemåt men tog en avstickare till Norrköping och gick på Harry Potter utställningen. Jag är ett fan sedan jag var liten och har läst alla böcker flera gånger, både på svenska och engelska.  Utställningen var riktigt bra med massa rekvisita från alla filmer.  Tyvärr fick man inte fota där inne så ni får se en bild från entrén. 
 
 
1 LIENE:

skriven

Är all pasta dåligt för dig?
Åh, jordgubbar är så gott :D

Svar: Hej! All pasta höjer såklart mitt blodsocker men fullkornspasta är mycket bättre för mig än vanlig pasta :)
NoraGyll

Kommentera här: