Jobb på semester

Hej alla! Kom nyss på att igår och idag är den enda nätterna jag sover hemma denna vecka. Imorgon ska jag nämligen på nordiskt diabetesmöte i Helsingborg tillsammans med Ung Diabetes. Det ska bli riktigt roligt! Men det betyder också att idag är det min sista semesterdag, för även om Ung Diabetes är jätteroligt så är det mycket jobb och helgens schema är fullspäckat med möten. Nu har jag suttit med min mail hela förmiddagen och jobbat ikapp lite. Snart är ju vårat Boda Borg läger som jag ska åka med på. Längtar faktiskt efter detta läger, det är alltid så roligt att få vara med! Och senare i sommar är det ett vandringsläger för dem mellan 20-30 år. Kanske du vill följa med eller vet någon som vill följa med? I så fall kan du följa länken nedan och komma till inbjudan. Inbjudan hittar ni här
 
Här är en gamal bild på Ung Diabetes råd :)
1 Anonym:

skriven

Hej Nora.

Kommer du att ta upp om att visa diabetes typ 1 filmen på detta kommande möte? :)

Svar: Hej! Vilken film är det du syftar på? Förbundet film "en tickande bomb"? Eller den andra med personliga berättelser? Jag har inte sett i agendan att någon film ska visas men det kan ju ändras.
NoraGyll

2 Anonym:

skriven

Hej.

Menar en tickande bomb. Tror fler skulle donera och hjälpa om den visades på tv. :)

Svar: Okej, kul att du gillar filmen! Vi får se om det blir aktuellt att den visas på TV.
NoraGyll

Kommentera här: