Diabetesträff

Ikväll har jag varit på diabetesträff i Stockholm. Superkul att träffa andra som har diabetes typ 1 och få snacka lite. Det finns verkligen ingen som förstår en så bra som en annan person med diabetes. Brukar ni gå på diabetesträffar?  Vi var på ett fik och jag passade på att dricka en god smoothie!  
 
 
1 Ida:

skriven

Jag vill hemskt gärna gå på en diabetesträff! Det hade varit guld värt! Hoppas det dyker upp något där jag bor snart!

Svar: Hej! Vart bor du? Det finns LUD (lokala ung diabetes) i flera orter i Sverige. Kolla vår hemsida http://diabetes.se/sv/Ung-Diabetes/Lokala-Ung-Diabetes/
NoraGyll

2 Emmi:

skriven

Hejsan. Har nyss fått en likadan mätare och undra var man kan hitta skalet/ skyddet? Med vänlig hälsning, Emmi

3 Emmi:

skriven

Hejsan. Har nyss fått en likadan mätare och undra var man kan hitta skalet/ skyddet? Med vänlig hälsning, Emmi

4 Ida:

skriven

undrar också vart du skaffat skalet till mätaren...

Svar: Hej! Skalet till mätaren är från Bayer som jag har fått på en av deras träffar. Väskan till.min blodsockermätare är köpt på Stadium.
NoraGyll

Kommentera här: