Dietist javisst

Nu har jag gjort något som jag inte har gjort på flera år! Jag har träffat en dietist. Eftersom utbudet av mat ändras och även vissa rekommendationer så kände jag att även jag behöver uppdatera mig.  Tycker egentligen att det är konstigt att man bara blir remitterad till en dietist när man får diagnosen och inte någon mer gång. 
 
Mötet var väldigt bra och jag fick svar på många av mina frågor. Tallriksmodellen och mycket grönt är det som gäller för mig! Jag fick en hel del bra broschyrer också som jag ska läsa igenom ordentligt när jag kommer hem. Jag hade planer på att träffa några kompisar ikväll men vaknade imorse och kände mig helt sänkt, minsta ansträngning gjorde mig svettig. Så jag ska nog vila resten av dagen och hoppas att jag bli bättre :) Vad ska ni göra ikväll?  
 
1 Sandra:

skriven

Vad olika det är! Jag träffar min dietist 2 gånger om året typ, och jag har inte problem med kosten! :)

Kommentera här: