Bästa familjen

Ikväll ska jag på middag med familjen, eller svågrar och svägerskor kanske jag ska säga istället.  Det är Ws bror och flickvän och Ws bonussyster med pojkvän och barn. Ska bli supermysigt att ses alla igen! Jag har sån tur att omringas av en sån bra familj med så många härliga människor! Och alla dessa förstår min diabetes och har en bra inställning till min sjukdom. Inga fördommar eller okunskap finns.  
 
Vi ska äta kräftor och paj ikväll vilket kan vara lite klurigt för blodsockret.  Kräftor kräver knappt något insulin medan paj kräver ganska mycket. Sen sitter man och äter länge... Hm, det får nog bli en kombibolus ikväll. Sen vet jag att det kommer att bli en efterrätt men till den kommer jag inte behöva så mycket insulin till heller för hon som gjorde den hade tänkt på mig och den innehåller knappt några kolhydrater :) 
 
Ha en bra kväll! 
1 Anna:

skriven

Jättefint foto!

Svar: Tack :)
NoraGyll

Kommentera här: