Druvsocker

Jag körde en storstädning på eftermiddagen och hjälp vad mycket druvsocker jag hittade. I varje väska, i skåp, liggande lite överallt i lägenheten. Ett tydligt tecken på att jag använder druvsocker i alla fall, haha! Min favorit just nu är blackcurrant.  Annars är klassikern mjölk och banan bra. Jag tycker ändå att det borde finnas fler smaker av dextrosol,  efter att ha ätit det i flera år så tröttnar man ju lätt. Jag tycker inte alls om naturell och citronsmak längre för dem har jag ätit för mycket av. Vi får se hur länge blackcurrant håller. 
 
Massa öppnade paket druvsocker.  
1 Emma:

skriven

Ah, vad hittar du den någonstans? (Bor i Stockholm).
Beställde en gång druvsocker med coca-cola smak från nätet, bästa!

Svar: Jag köpte dem på en vanlig matbutik, typ ICA eller Coop.
NoraGyll

2 Diabetes-Johanna:

skriven

Usch ja de där druvsockerna! Ett tag åt jag inte dem på flera år men började igen när jag var gravid! Måste säga att både pepparmint och salmiak är mina favoriter! Minten är fräsch och salmiaken smakar lite som de där Lakrisal! Men de lär väl ändå inte hålla så länge de heller! ;)

3 My:

skriven

Hej!
Tänkte tipsa om en hemsida där du kan beställa druvsocker för bra pris! Hemsidan heter Diabeticdesigned.se

Kommentera här: