Sockerfritt

Blev glatt överraskad när jag hittade denna sockerfria chokladen på ett apotek! Helt klart värt att testa. Om den är god och inte påverkar mitt blodsocker så mycket blir jag nöjd :) 
 
 
1 Susanne Engberg:

skriven

Ser att du har insulinpump, hur tycker du att det fungerar? Har du alltid haft det? Får du den bekostad?

Svar: Hej! Jag haft pump sedan ungefär 2 år tillbaka och då har jag växlat lite mellan pump och pennor. Nu kör jag bara med pumpen och är jättenöjd! Jag har fått min pump genom landstinget och har inte betalat den själv.
NoraGyll

2 Anonym:

skriven

Var hittade du chokladen? Alltså vilket apotek. Har också diabetes typ 1 och är intresserad av att testa. Skulle bli glad om du ville svara!

3 Anonym:

skriven

Var hittade du chokladen? Alltså vilket apotek. Har också diabetes typ 1 och är intresserad av att testa. Skulle bli glad om du ville svara!

Svar: Hej! Jag tror att det var på Apoteket hjärtat som jag hittade chokladen men minns inte helt säkert. Hoppas att du hittar den :)
NoraGyll

Kommentera här: