SJ

Hej! Nu sitter jag på tåget på väg upp till Torpshammar för Ung Diabetes läger.  Jag följer med både som ledare och sjuksköterska :) väldigt smidigt. Men gud vad jag ät trött, känner mig inte riktigt hundra efter förkylningen och hade en tidigt morgon och nytt jobb med massa intryck. Addera ett högt blodsocker på det och man kan inte få något annat än en tröttis. Råkade somna på tåget men nu ska jag hålla mig vaken! Får nog ta hjälp av den magiska drycken kaffe. Jag kommer i alla fall fram klockan 19 ikväll och då väntar en helg av massa skoj och diabetes. Jag hoppas att jag har mottagning där så att jag kan hålla er uppdaterade.  
 
 
1 Anonym:

skriven

Hej.

Ville du bli ssk efter att du fick diabetes eller var det något som du alltid visste att du ville bli? :)

Svar: Hej! Jag bestämde mig när jag var 15 år för att jag skulle bli barnmorska. Sjuksköterska är då en del av den vägen. Men nu är jag lite osäker om jag verkligen vill bli barnmorska och funderar på barnsjuksköterska och diabetessjuksköterska istället.
NoraGyll

2 Hanna:

skriven

Haha jag bor typ i torpshammar så oj vad överraskad jag blev när du skrev "torpshammar" haha :')

Svar: Vad roligt! Du skulle ha kommit förbi och sagt hej.
NoraGyll

Kommentera här: