Gott nytt år

Ett nytt år och nya äventyr väntar! Istället för att ha ett nyårslöfte tänker jag lista alla saker jag ser fram emot under nästa år. Nyårslöften bryts nästan alltid och då är det bättre att sätta upp mål och förväntningar.

Det jag ser fram emot under 2011 är:

  • Börja med våran praktik i skolan, vi ska vara på äldrevården
  • Jobba mer med Ung diabetes
  • Roliga läger med Ung diabetes
  • Flytta hemifrån
  • Börja träna igen när mitt knä är läkt
  • Sträva efter ett bättre HbA1c
  • Läsa massa böcker
  • Få en ny kusin
  • Umgås med mina underbara vänner och min familj
  • En av mina finaste vänner kommer hem efter att ha jobbat som reseledare <3


Gott nytt år alla fina läsare! Jag hoppas att ni får en underbar kväll!

1 Nina:

skriven

Gott Nytt på er hela familjen.

Krama varandra från oss.

Kommentera här: