Award

Jag har fått ett Award av Nicklas, en kille som skriver en mycket bra och intressant diabetesblogg. Tack så mycket! :)




A: Kopiera Awarden på Er blogg
B: Länka till personen/erna som gett dig Awarden
C: Berätta 7 intressanta saker om dig själv
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge Award till
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna Award




Så här kommer då 7 "intressanta" saker om mig:

1. Jag har dansat ända sedan jag lärde mig att gå och gick ett dansgymnasium
2. Jag läser alldeles för mycket böcker för mitt eget bästa
3. Är helt förälskad i vänner-serien
4. Jag nynnar ofta för mig själv utan att jag vet om det (en kompis påminner mig ständigt om detta)
5. När jag var bebis åt jag upp en mutter
6. Jag kan gå ner i spagat
7. När jag var liten och folk frågade vad jag ville bli när jag blir stor svarade jag "Linda" (som är min moster) ^^




Mina bloggawards går till:

Jossan - Min pojkväns brors flickvän :P
Frida - En gamla barndomskompis
Anna - Min kära kusin
Nicole - En klasskompis från gymnasiet
Sara - En bekant  
Camilla - En tjej som också driver en diabetesblogg
Denise - Som var min andra halva här i Rumänien
1 n.:

skriven

Aw sweetie! :) Gör detta imorgon. Puss på dig.

2 Sara:

skriven

nemen vad söööt du är! :D

3 D:

skriven

:)

4 Sara:

skriven

Grattis!!Puss

Kommentera här: