God morgon!

God morgon alla glada!

Idag blir det jobb mellan 12-20, helt okej tid. Sen ska jag hem till min prins där jag är bjuden på middag :)

Vaknade med lite högt blodsocker, idag igen, suck :( Och jag vågar inte ta allt för mycket insulin för att få ner det för jag vill inte få en känning medan jag jobbar. Jag står för det mesta i kassan och om jag skulle få lågt blodsocker när jag står där kan jag lätt göra saker fel, min hjärna lägger helt av när jag är låg :P

Jag får testa blodsockret innan jag börjar mitt pass.


Kaffe har nu blivit ett måste varje morgon.
Gjorde en extra kopp och ska ta med i min fina termoskopp från Starbucks.

1 David:

skriven

Aah du är så lik Malte på den där bilden!



Hur påverkar kaffet blodsockret då?

2 Anonym:

skriven

Hej! Letar efter en bra termosmugg. Kan man köpa den du har i Sverige? Tacksam för svar.

Ha en bra dag!

Kommentera här: