Hem ljuva hem

Åh, vilken härlig resa jag har haft. Det var varmt, nästan 40 grader varje dag och så himla fint. På hotellet vi bodde fanns det både en strand och två olika pooler. Vattnet i havet var jättevarmt så om man ville svalka sig var man tvungen att gå till någon av poolerna.
 
Något som blev en glad överraskning var att mitt blodsocker har legat bra under hela resan med undantag från själva resdagarna. Det är något som händer i min kropp när jag sk resa, kanske stress och nervositet, men mitt blodsocker blir alltid högt när jag ska flyga. Men som sagt, under själva resan var det bra, jag kunde till och med unna mig en glass utan att det påverkade blodsockret mycket. Många säger att de behöver mer insulin när det är varmt ute men jag behöver mindre insulin när det är varmt. Tänk att samma sjukom kan te sig så olika hos olika människor.
 
 

Kommentera här: