Tack för mig

Hej alla! Det här har inte varit ett lätt beslut men jag har nu bestämt mig för att sluta blogga. Jag har haft en rolig och spännande tid med bloggen men känner nu att det är dags att ta ett steg tillbaka. Tack alla som har följt mig, det har varit riktigt roligt att få läsa era kommentarar och skrivit med er. 
 
Kanske kommer jag tillbaka i framtiden, vet vet :)
 
 
1 Julia:

skriven

Nej! :( Det var himla tråkigt att läsa, gillar din blogg så himla mycket. Men du ska göra det du mår bra av, det är det viktigaste. Hoppas på att få se dig något i framtiden!
Kram

2 lena:

skriven

Åh nej, vad tråkigt att läsa! Du har verkligen gett mig ett stort stöd och förståelse för Dt1, det har varit så lärorikt att få ta del av. Tack! Jag förstår ditt val, samtigt skulle jag bli så glad att nån gång får höra hur du mår. Önskar dig all lycka!!! Stort tack för din öppenhet!

3 ulla larsson:

skriven

Kom gärna tillbaka Kul att följa din blogg ¤¤¤¤4

4 Lina:

skriven

Det var tråkigt att höra, Nora! När jag fick diabetes för tre år sedan hjälpte din blogg mig mycket med att få en positiv syn och känna att jag inte var ensam. Så tack för det! :)

5 ulla larsson:

skriven

Hoppas du kommer tillbaka Kul att följa dIN BLOGG¤¤

6 Carro:

skriven

Tack för din tid som bloggare. <du hjälpte mig mycket i början när jag fick min diabetes för 3 år sedan och du fick mig att känna mig "normal" trots att jag fått det tunga beskedet.
Lycka till med allt i forstättningen
Många kramar!!!

Kommentera här: