När jag bodde i Rumänien

Jag satt och kollade lite i bloggen vad jag skrev när jag bodde i Rumänien och jisses vad jag känner att jag utvecklats sedan dess. Jag tycker att jag ser så liten ut på alla bilder men det var ju faktiskt bara ett år sedan. Jag antar att jag vuxit mycket som person sedan dess. Det var ganska exakt ett år sedan jag flyttade dit och för exakt ett år sedan skrev jag det här i bloggen. Jag kan inte låta bli att bli nostalgisk och tänka på alla bus vi gjorde. Jag saknar mina vänner från Tyskland och Frankrike men allra mest saknar jag min kompanjon och andre hälft Denise som också var från Sverige.

Det är i alla fall kul att se att jag redan då skrev så mycket om diabetes. Och jag kan säga att de hade mycket bredare sortiment av sockerfira produkter i Rumänien än vad som finns här i Sverige.

Kommentera här: