Jobba jobba jobba

Åh, äntligen hemma från jobbet :) Det tar på krafterna att jobba så långa dagar, kommer inte hem förens vid niotiden på kvällen och då är man rätt slut. Och jag ska jobba i fem dagar till sen är jag ledig en dag och sen ska jag jobba fyra dagar igen. Men jag klagar inte! Jag älskar mitt jobb och tycker att det är superkul! Sen har jag världens bästa kollegor också!

Diabetesen går faktiskt väldigt bra när jag jobbar. Eftersom jag rör på mig en hel del och är aktiv så håller sig blodsockret på en härlig nivå. Det jobbiga är bara att det blir så sen middag men jag har en liten rast vid 5-tiden så då stoppar jag i mig lite mellis för att klara mig. Citygross har nyss öppnat nära vår butik också så det är alltid nära till mat :P

Är allt bra med er?

1 LillaMy:

skriven

Vad jobbar du med Kusin?

Kommentera här: