Flyttvecka

Som många av er har listat ut så är det dags för mig och prinsen att flytta till ett nytt stället och denna gång kan vi bo där länge! Det är en otrolig lättnad att vi har fått en lägenhet och vi flyttar redan i helgen så det är snabba tag här. Denna vecka blir det till att packa och skriva klart min sista uppsats för denna termin sen är det lov! Åh, vad jag ser fram emot denna sommar :)

Oturligt nog påverkas mitt blodsocker mycket av adrenalin och stress så denna vecka har hittills, och kommer säkert att fortsätta att vara högt i blodsocker... Jag får tänka till en extra gång innan jag äter och ta några enheter extra insulin så borde det kunna fungera.


Hittills är 6 kartonger packade :)

1 Anna:

skriven

Lycka till med det nya boendet! Take care!

2 Jossan:

skriven

Jasså inte visste jag att ni ägde såå mycket lego - ta med nästa gång vi ses ;)

Kommentera här: