På väg hem

Jaha, då var det dags att säga hej då till Gotland för denna gång. Nu är vi på väg på färjan och kommer fram till Stockholm vid 19. Tror att det blir mat på vägen hem då, annars blir det så sent. Imorgon  ska jag ta tag i massa jobb från Ung Diabetes,  kolla mail, skriva artiklar och ordna med olika dokument. Engagerar du dig på något sätt? 
 
På väg till färjan. 
1 linn:

skriven

hej! jag har varit med dig på ett läger sedan innan, men jag undrar hur jag gör för att "anmäla" mig till lekledare eller dylikt på något barnläger? jag har själv diabetes hahah ;-)

Svar: Hej! Vad roligt att du hör av dig och vill engagera dig :) Det jag rekommenderar dig att göra är att höra av dig till din lokala förening och se om du kan hjälpa till där. Annars kan du höra av dig till Ung Diabetes (www.ungdiabetes.se) och fråga vad som finns för dig att göra, kanske börja jobba som lokal ungdomsledare eller något annat :) Lycka till!
NoraGyll

2 Anonym:

skriven

Hej!

Kan du inte berätta lite mer om ditt jobb som ssk? Vilken avdelning arbetar du på? Kan du berätta ungefär hur en arbetsdag ser ut? Ska söka till ssk utbildningen (arbetar nu inom äldreomsorgen) och har diabetes typ 1.
Tack för en kanon blogg!

Svar: Hej! Vad roligt att du funderar på att bli sjuksköterska! Håll utkik i bloggen så kommer ett inlägg om mitt arbete snart.
NoraGyll

Kommentera här: