Dåligt

Det är så typiskt mig att vänta tills sista stund med att byta infusionssett... Men det känns som värsta slöseriet om man skulle byta det för tidigt, insulin är ju inget man vill slösa! Men nu ska jag i alla fall byta och nu har jag äntligen fått hem nya infusionssett också. Jag beställde nya redan innan midsommar men hade inte fått någon bekräftelse på att varorna kommit till apoteket. Men igår åkte jag förbi och då hade de kommit! Då blev jag faktiskt lite sur och sa att jag hade väntar länge på mina nya sett och att de inte hade skickar något sms om att varorna hade kommit. Apotekaren blev också upprörd, för min skull, och började fråga runt bland personalen om de visste något om min beställningen. Men ingen visste något men jag fick i alla fall hem nya infusionssett så nu kan jag byta i lugn och ro! Nästa gång jag beställer ska jag vara supertydlig med att de ska skicka sms och se till så att de skriver rätt nummer! 
 
 

Kommentera här: