Träning under sommaren

Jag hade stora förhoppningar på denna sommar, att jag skulle fortsätta träna regelbundet. Men med nytt jobb och uppdelad semester så har det helt enkelt inte blivit av. Jag har rört på mig hemma, cyklat, joggat och så men inte kommit iväg på ett riktigt träningspass på länge. Men, jag mår ganska bra ändå och tänker att jag kommer att starta igång ordentligt snart. Igår så cyklade jag cirka 1 mil, och det var svettigt i denna värme! Idag testade jag på lite yoga här hemma. Jag har en yogamatta sedan tidigare som jag plockade fram och ställde framför TV:n. Sen satte jag på en yogavideo från Youtube och sen var det bara att köra! Jag gillar verkligen yoga,  det känns så härligt att få sträcka ut hela kroppen. 
 
Nu ska jag äta en (pinsamt) sen lunch och sen sätta mig ute i solen :) 
 
 

Kommentera här: