Citron och ingefära

Så, känner mig fortfarande sänkt även fast jag har vilat hela eftermiddagen. Att ta sig till affären och handla middag var riktigt jobbigt så resten av kvällen kommer jag ligga i soffan och ta det lugnt. Sen ska jag göra en superkur som förhoppningsvis gör mig frisk :) Ja, inte frisk från mon diabetes men frisk från min infektion/virus/bakterie eller vad det nu är. Jag fick tips av en ny kollega om det här teet som var supergott och nyttigt! Man kokat upp vatten, pressar ner saften från en citron, har i riven ingefära, honung och kanel. Det blir ett test nu och jag hoppas att det blir lika gott som det jag testade på jobbet. 
 
Hela citronen ska ner i teet men bara en bit av ingefäran.  
1 lena:

skriven

Hur smakade det?

Svar: Supergott! Nu är jag typ beroende av detta :)
NoraGyll

Kommentera här: